fot. Browar Grodzisk/Facebook

Browar w Grodzisku, który od teraz nazywa się Browar Grodzisk, postanowił odświeżyć opakowanie swojego sztandarowego produktu – Piwa z Grodziska, które jest bezpośrednim spadkobiercą „polskiego szampana”, który zniknął z rynku jakoś w latach 90. XX wieku. Odświeżono logo browaru, etykietę grodzisza oraz butelkę, do której jest on rozlewany. Od teraz będzie miała ona większą pojemność (nie 400 ml, a 500 ml) i… będzie zwrotna!

Jakkolwiek nowe logo browaru zdecydowanie mi się nie podoba (wygląda na szybko robione w Paintcie), to jednak butelka o standardowej pojemności jest wg mnie dobrym pomysłem. Choć nie zdziwię się, jeśli podniesie się małe larum, skąd nieunikniony zapewne wzrost ceny jednej butelki Piwa z Grodziska. Mogę się założyć, że nie wszyscy do tej pory zauważyli, że piwo, które do tej pory kupowali miało ciut mniejszą niż zwykle pojemność ;). Sam projekt etykiety wygląda nieźle – nadal jest ewidentnym nawiązaniem do oldschoolu, ale został on nieznacznie unowocześniony.

Reklama

A to ponoć nie wszystko, co przygotował dla nas Browar Grodzisk – kolejne nowości mają pojawić się już niebawem.

Grafikę prezentującą zmiany w pełnym rozmiarze można zobaczyć na Facebooku Browaru Grodzisk.


Aktualizacja: 2017-06-08, 18:20:45

No i znamy już nowości, które przygotował dla nas Browar Grodzisk. Pierwszą będzie (american) pale ale na polskich chmielach (polski Cascade, Lubelski, Marynka oraz polski Magnum), o ekstrakcie 12,5° Plato, zawartości alkoholu na poziomie 5,2% obj., z goryczką obliczoną na 32 IBU. Drugą nowością będzie white IPA z dodatkiem herbaty sencha earl grey, chmielone niemieckim Hallertau Blanc, amerykańskim Equinoxem oraz japońskim Sorachi Ace. Ekstrakt tego piwa wynosi 14 ° Plato, zawartość alkoholu – 6,0% obj., goryczka – 40 IBU.

Poniżej wizualizacja opublikowana przez browar na Facebooku:

fot. Browar Grodzisk/Facebook
Reklama