Na Facebooku powstała kolejna grupa związana z piwem. „Piwne blogi: Esencja”, bo taką nazwę nosi, ma być czymś w rodzaju prasówki z najciekawszymi materiałami, które zostały opublikowane na piwnych blogach i vlogach.

Reklama

Formuła jest prosta. Członkiem grupy mogą zostać wszyscy chętni. Każdy twórca treści może zgłosić jeden swój tekst tygodniowo. Spośród nadesłanych propozycji administracja grupy wybierze kilkanaście, które zostaną opublikowane. Aktualizacje będą pojawiać się codziennie o godz. 9:00. Obecnie grupa liczy prawie 300 osób.

Link do grupy:
https://www.facebook.com/groups/149626705741137/

Tworzenie grup dyskusyjnych na Facebooku jest odpowiedzią na zapowiedzi Marka Zuckerberga dalszego obniżania zasięgów wpisów publikowanych przez strony, czyli tzw. fanpejdże. Już teraz profil wielkości mojego notuje zwykle maksymalnie 30% zasięg.

Przy okazji przypominam o dwóch utworzonych przeze mnie grupach: Szczecin – gdzie na piwo? oraz Wieści z kraftu – feat. Chmielnik Jakubowy.

Reklama