Fot. materiały prasowe

Piwowar domowy Marcin Jochimczyk jest autorem receptury, na której bazuje ostatnie tegoroczne piwo, które ukazało się na rynku w ramach konkursu Niech Świat Pozna Twoje Piwo, organizowanego wspólnie przez PINTĘ i sieć sklepów Lidl Polska. To chmielone jedną odmianą chmielu west coast double IPA.

Piwo zadebiutowało w sklepach sieci Lidl 9 października.

Reklama

– Prezentacja zwycięskich piw kraftowych III edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo” dobiega końca. Czas, aby pokazać światu ostatnie konkursowe piwo, czyli Single Hop West Coast Double IPA, uwarzone w Browarze PINTA według inspiracji recepturą Marcina Jochimczyka — uczestnika III edycji konkursu dla piwowarów domowych – informuje biuro prasowe Lidla.

Zwycięskie Single Hop West Coast Double IPA zostało nachmielone odmianą Mosaic. Jest to piwo o ekstrakcie 18°Plato i zawartości alkoholu na poziomie 8%.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama