fot. Browar PINTA/Facebook

Browar PINTA w tym roku obchodzi 10-lecie istnienia. Z tej okazji zaprezentowane właśnie zostało nowe logo. Odświeżone zostały również etykiety piw. Browar zastrzega jednak, że jeszcze przez kilka miesięcy na półkach sklepowych będzie można trafić jednocześnie na stare i nowe projekty.

Nowe logo Browaru PINTY podąża za najnowszymi trendami w projektowaniu identyfikacji wizualnej – jest proste i czytelne. Zawiera wyłącznie nazwę, bez dodatkowych symboli.

Reklama

Zmiany objęły również etykiety piw z Browaru PINTA – autorzy projektu postawili przede wszystkim na czytelność i jednocześnie wyeksponowanie nazwy marki.

– Uporządkowaliśmy etykiety dbając przy tym, abyście nie mieli problemu ze znalezieniem swoich ulubionych piw na sklepowej półce. Porządek zrobiliśmy także na tyłach etykiet, gdzie zrobiło się czysto i przejrzyście. Informacje o stylu, opis i parametry są teraz bardziej czytelne.
– czytamy na profilu PINTY na Facebooku.
Tweet

Poszczególne piwa zachowały swoją kolorystykę i charakterystyczne dla nich motywy. Aby to podkreślić, Browar PINTA zdecydował się na wypuszczenie Ataku Chmielu z naklejonymi na butelki dwoma etykietami.

Za zaprojektowanie nowego logo i etykiet odpowiada agencja kreatywna Ostecx Créative.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama