Charakterystycznie oświetlony pociąg reklamujący markę Tyskie przyjechał do Żywca. To część świątecznej kampanii pod hasłem „przejdźmy na TY ponad przedziałami”.

Jak informuje koncern w przesłanym do redakcji komunikacie prasowym, marka Tyskie postanowiła zainspirować Polaków pociągiem ponad przedziałami i odwiedziła miasto związane z jednym ze swoich konkurentów. W niedzielne, grudniowe popołudnie na peron w Żywcu wjechał czerwony, podświetlony Tyski pociąg z hasłem: „przejdźmy na TY”. 

Reklama

Pociąg Tyskiego pojawił się w zeszłorocznej kampanii świątecznej marki i cieszył dużym zainteresowaniem konsumentów. W tym roku marka Tyskie Kompanii Piwowarskiej postanowiła przenieść go ze świata reklamy do rzeczywistości tworząc przestrzeń do spotkań ponad podziałami. Pociąg odwiedził: Warszawę, Tychy, Poznań i niespodziewanie Żywiec.

Pociąg przywiózł świąteczny prezent dla jednego z żywieckich pubów: beczkę świeżo uwarzonego piwa. To nie pierwsza niestandardowa akcja marki Tyskie w tym roku. Wcześniej brand namówił Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana do przejścia na TY, opublikował wspólną reklamę w tygodnikach „W Sieci” i w „Newsweeku” oraz zrealizował trzy niestandardowe akcje przed meczami Polaków na tegorocznym Euro. 

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama