fot. materiały prasowe

Browar Jana startuje z nowym projektem pn. (WY)warzone, w ramach którego to klienci będą mieli wpływ na recepturę nowych piw, które w przyszłości będą wypuszczane na rynek.

Ideą projektu WYwarzone jest stworzenie pierwszego w Polsce piwa, którego recepturę, w całości, od A do Z, wybiorą klienci, a dokładniej fani Browaru Jana w mediach społecznościowych. Nad finalizacją projektu, czyli końcową recepturą i jej adaptacją pod warzelnie browaru oraz samym procesem uwarzenia piwa stworzonego przez fanów czuwać będzie odpowiedzialny za funkcjonowanie browaru Adam Jakubowski.

Reklama

– Fani Browaru Jana zdecydują o tym jakie piwo uwarzymy. Moim zadaniem będzie, bazując na ich wyborze, stworzenie adekwatnej receptury dla zachowania najwyższych standardów sztuki piwowarskiej. Podejmuję się tego zadania z wielką przyjemnością. Kreatywność naszych fanów i nie mam tu na myśli tylko tzw. „beergeeków” jest ogromna, a ich kubki smakowe w postępującej w Polsce piwnej rewolucji – coraz bardziej wymagające. Były już w naszym kraju piwa tworzone np. wraz z blogerami czy właścicielami multitapów, ale ten projekt będzie wyjątkowy, bo to klient – swoisty piwny suweren, wybierze jakie piwo będzie chciał pić. – komentuje Adam Jakubowski, Dyrektor Operacyjny w Browarze Jana.

Co kilka dni za pośrednictwem mediów społecznościowych, dokonywać będą kolejnych decyzji, które przybliżą ich do ostatecznego wyboru. Fani decydować będą m.in. o stylu w jakim powstanie piwo, zawartości alkoholu lub jego braku, wyborze słodów i chmieli, skali goryczki, dodatkach smakowych, rodzaju drożdży i w wielu innych obszarach, by ostatecznie wziąć udział w konkursie na nazwę wybranego przez nich piwa.

Aby wziąć udział w współtworzeniu piwa fanów Browar Jana, czyli w WYwarzone – Ty Wybierasz, My Warzymy, należy dokonywać odpowiednich wyborów związanych z nowo kreowanym piwem za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook) Browaru Jana – https://www.facebook.com/browarjana/ , gdzie znajduje się więcej informacji o projekcie.

Źródło: materiały prasowe

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia mojego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama