Fot. Browar PINTA/Facebook

Na półki sklepów trafia czwarte piwo uwarzone na podstawie receptury, która zwyciężyła w organizowanym wspólnie przez Browar PINTA i sieć sklepów Lidl konkursie. Jest to Zwycięski Milk Stout autorstwa Tomasza Korczaka.

Wariant domowy tego piwa pokonał w konkursie aż 144 innych zgłoszonych do rywalizacji milk stoutów. Uwarzony w Browarze PINTA trunek ma 14° Plato ekstraktu i 4,5% alkoholu.

Reklama

– Wyczujecie w nim czekoladowe, kawowe i biszkoptowe smaki, wzbogacone o słodką nutę, którą zawdzięczamy laktozie – pisze Browar PINTA. – Zwycięski Milk Stout zachwycił sędziów konkurs – dodaje.

To już ostatnie piwo uwarzone w ramach tegorocznej edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo!”. Jednocześnie Browar PINTA zapowiedział już wstępnie drugą edycję – więcej szczegółów na ten temat zostanie ujawnionych już w najbliższy piątek, 17 września.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia mojego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama