Fot. Przetwórnia Chmielu/Facebook

Browar Przetwórnia Chmielu zmienia swoją identyfikację wizualną. Najnowsze piwa trafią na rynek z całkowicie nowymi etykietami. Odświeżone zostało również logo.

– Obiecaliśmy zmiany – są i zmiany! Nowy wizerunek, odświeżone logo, zupełnie nowe etykiety, no i przede wszystkim PREMIEROWE PIWA. Ikoną piwnej rewolucji w Polsce jest „ipka”, zaczynamy zatem od ipki – napisał na Facebooku Browar Przetwórnia Chmielu.

Reklama

Oficjalna premiera nowego wizerunku browaru odbędzie się już w najbliższy piątek w krakowskim House of Beer. Zadebiutują wówczas dwa nowe piwa: Szyszka oraz Drobinka.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama