fot. Browar PINTA/Facebook

Do końca kwietnia do sklepów sieci Lidl trafi pierwsze zwycięskie piwo uwarzone w ramach zorganizowanego przez Browar PINTA i wspomnianą sieć handlową konkursu. Będzie to Zwycięskie Session IPA.

Jest to pierwsze z czterech najlepszych piw konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. Zwycięskie Session IPA według receptury Tomasza Bogowicza i Agnieszki Szejbut zajęło pierwsze miejsce spośród – bagatela – 239 nadesłanych piw w tym stylu.

Reklama
– Piwo jest jasne, lekkie, wytrawne i intensywnie chmielone. Pełne cytrusowych, żywicznych i tropikalnych aromatów pochodzących od amerykańskich odmian chmielu. Zachwyciło naszych sędziów, teraz czas, żeby zachwyciło Was
– pisze Browar PINTA.
Tweet

Zwycięskie Session IPA ma 12° Plato i 4,9% alkoholu.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama