fot. materiały prasowe

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieszczają psy poszukujące domu na butelkach piwa.

Pod opieką naszej fundacji znajduje się aktualnie ok. 300 zwierząt. Cały czas aktywnie poszukujemy domów dla naszych podopiecznych, dlatego zdecydowaliśmy się na kooperację z Browarem NOOK mówi Joanna Burakiewicz z Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.

W ramach współpracy, na butelki piw trafią wyjątkowe podobizny psów poszukujących domu oraz podstawowe informacje o każdym z prezentowanych czworonogów. Na etykietę trafił między innymi “Kom”, który został znaleziony błąkający się samotnie po polu.

Wiemy, że Fundacja Azylu pod Psim Aniołem utrzymuje się jedynie z datków i darowizn, dlatego zdecydowaliśmy, aby procent ze sprzedaży każdej butelki piwa z podobizną piesków przekazany został na konto Fundacji. Chcemy zwrócić uwagę na problematykę bezdomności czwronogów i popularyzować adopcję zwierząt. Mamy nadzieję, że nasze zaangażowanie pomoże w dotarciu do jak największej liczby odbiorcówdodaje Janusz Żyła, prezes Browaru NOOK.

Piwa z Browaru NOOK poświęcone akcji charytatywnej dostępne będą w sieciach sklepów: Auchan i Carrefour.

Źródło: materiały prasowe