Fot. materiały prasowe

Już 21 kwietnia zadebiutuje piwo, które powstało w ramach współpracy Browaru Warszawskiego i Qethereal, nowej kawowej marki należącej do Columbus Polska SA. To coffee stout.

– Do jego uwarzenia, obok tradycyjnych składników, wykorzystano płatki owsiane, które nadały gładkości, specjalne słody, które wniosły aromaty karmelu, toffi, chleba oraz nuty orzechowe oraz ziarna prawdziwej kawy – informują twórcy tego trunku.

Reklama

Coffee stout został wzbogaconym o mieszankę Qethereal 108° Fairtrade, składającą się w 80% z ziaren gatunku Arabika i 20% z ziaren gatunku Robusta.

– Jestem przekonany, że zachwyci ono każdego piwnego i kawowego miłośnika – mówi Dawid Bąk, kierownik Browaru Warszawskiego.

– Specjalizujemy się w tworzeniu kawy najwyższej jakości, chcemy dostarczać klientom pełnych i prawdziwych doznań smakowych. Chcemy także edukować o kawie, prezentować ją w nietypowych, niecodziennych formach. Stąd pomysł na kooperację z browarem i stworzenie wysokiej jakości Coffee Stoutu. Jest to prawdziwa uczta nie tylko dla miłośników kawy i piwa, ale także dla każdego odkrywcy nowych doznań smakowych – mówi Tomasz Weczer, współtwórca marki Qethereal, prezes zarządu Columbus Polska SA.

Coffee Stout ma 6% alkoholu i będzie dostępny przede wszystkim w wersji lanej, choć jego ograniczona ilość trafi też do butelek.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama