fot. Browar PINTA/Facebook

Konkurs “Niech Świat Pozna Twoje Piwo”, zorganizowany przez Browar PINTA i sieć sklepów Lidl, jest już rozstrzygnięty. We wtorkowy wieczór poznaliśmy zwycięzców, których piwa zostaną uwarzone przez PINTĘ i trafią na lidlowe półki sklepowe.

W kategorii summer pils zwyciężył Mateusz Haberka. Na podium uplasowali się również: Adam Sierzan (II miejsce) i Mikołaj Pieczyński (III miejsce).

Reklama

W kategorii session IPA I miejsce zajęli Tomasz Bogowicz i Agnieszka Szejbut. Na pozostałych miejscach podium znaleźli się: Krzysztof Grzegorczyk (II miejsce) oraz Maciej Żyhałko (III miejsce).

Wśród osób, które nadesłały swoje milk stouty, najlepszym okazało się piwo autorstwa Tomasza Korczaka. Poza nim na podium uplasowali się: Miłosz Nowak i Ewa Margas (II miejsce) oraz Dawid Pietkiewicz i Kacper Arklewicz.

W kategorii belgian saison zwyciężył Piotr Nowicki. Drugie miejsce zajął Kamil Starczewski, zaś trzecie – Dawid Kuźbik.

– Skala Waszego zainteresowania bardzo pozytywnie nas zaskoczyła. A wśród nadesłanych piw sędziowie wyłowili cztery najprawdziwe perły, które postaramy się jak najwierniej odtworzyć na dużą skalę w naszym browarze. Lada chwila zgłosimy się po receptury! – pisze na Facebooku Browar PINTA.

Łącznie nadesłano 562 piwa w czterech kategoriach. Nagrodą za pierwsze miejsce jest uwarzenie piwa według zwycięskiej receptury w Browarze PINTA, dyplom, nagroda pieniężna w wysokości 2000 zł, zestaw 100 piw oraz gadżetów PINTY. Za II miejsce – dyplom, bon o wartości 500 PLN na zakupy piwowarskie w sklepie Browamator, zestaw 20 piw i gadżetów. Za III miejsce – dyplom, bon do sklepu Browamator o wartości 250 PLN oraz zestaw 10 piw i gadżetów z Browaru PINTA.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama