fot. wolnykraft.org

Stowarzyszenie na rzecz Polskiego Kunsztu Rzemieślniczego „Wolny Kraft” rozpoczęło kampanię społeczną „Wiem, kto uwarzył to piwo”, która ma m.in. zwrócić uwagę konsumentów na sklepy specjalistyczne z piwem.

Jak czytamy na stronie internetowej stowarzyszenia, celem tej kampanii jest:

Reklama
  • zwrócenie uwagi konsumentów na sklepy specjalistyczne, które nie tylko dokonują selekcji piw pod kątem jakości i innych czynników (historia współpracy, osoba piwowara, wartości reprezentowane przez browar, traktowanie klientów i pracowników), ale też – poprzez bezpośredni kontakt z klientami i piwowarami – potrafią doradzić piwo, które zasmakuje konkretnej osobie,
  • uznanie sklepów specjalistycznych, Świątyń Kraftu, jako jedynych, wyjątkowych miejsc, które w dzisiejszych czasach wprowadzają konsumentów w piękny i kolorowy świat piw kraftowych, gdzie piwo jest tylko jednym z elementów, a oprócz tego jest społeczność miłośników piwa, potrzeba kształtowania rynku, wysoka kultura picia piwa i świadomość zagrożeń płynących z nadmiernej konsumpcji,
  • edukowanie klientów, że piwo sprzedawane w wyspecjalizowanych sklepach wcale nie musi być droższe, niż w sieciach handlowych (również członkowie stowarzyszenia mogą liczyć w nich na zniżki), a oferta zawsze jest dużo ciekawsza,
  • położenie nacisku na bliskie relacje w środowisku oparte na wieloletniej współpracy, zaufaniu i zrozumieniu dla ciężkiej pracy i prawdziwej pasji piwowara.

Organizacja przygotowała szereg materiałów informacyjnych, w tym bardzo ciekawą mapkę interesujących piwnych miejsc wraz z ich opisem, film promocyjny, jak również plakaty.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia mojego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama