fot. brofundersinarms.pl

Trochę ponad 1,5 miliona złotych udało się zebrać Brokreacji w ramach drugiej emisji akcji browaru. Tym razem crowdfunding wsparło 438 inwestorów.

Druga emisja rozpoczęła się 7 września, a zakończyła trzy miesiące później, czyli 7 grudnia. W tym czasie wspierający wpłacili 1 528 944 złotych. Biorąc pod uwagę poprzednią emisję Brokreacja zebrała razem 3 216 874 zł. Celem całego projektu było osiągniecie łącznego pułapu niewiele ponad 4,1 miliona złotych, co jest maksymalną przewidzianą przez prawo kwotą zbiórki.

Reklama

Dzięki crowdfundingowi Brokreacja chce sfinansować m.in. dodatkowy wkład własny do kredytu, zwiększenie początkowych mocy produkcyjnych, czy też kapitał obrotowy i koszty marketingowe. Formalnie spółka zaczęła już budować swój stacjonarny browar w Zatorze koło Oświęcimia.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama