fot. Browar Zamkowy Cieszyn/Facebook

Browar Zamkowy Cieszyn ma nowe logo. W czwartek wieczorem w ramach dość efektownie wyglądającej akcji marketingowej ujawniona została całkowicie nowa identyfikacja tego browaru. Zaprezentowane zostały nowe logo, etykiety. Odświeżona została strona internetowa.

Jakkolwiek logo, które przedstawia wieżę zamkową wpisaną w kształt gotyckiego okna, jest naprawdę ładne, to etykiety nie podobają. Mam wrażenie, że projektant próbował połączyć w jedno zbyt wiele graficznych trendów, co dało niezbyt porywający efekt – jest niby czytelnie, dość spójnie, ale jakoś tak bez „iskry”, polotu.

Reklama

Tym, co mnie osobiście najbardziej zraziło w tej kampanii marketingowej, to ewidentne odwoływania do numerologii. Za to Browar Zamkowy Cieszyn ma ogromnego minusa.

https://www.facebook.com/BrowarCieszyn/posts/2296320237344357

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama