Sprzedaż piw bezalkoholowych w 2020 r. była wyższa o około 30 procent w porównaniu do roku poprzedniego – informuje Portal Spożywczy, powołując się na słowa Mieszka Musiała, prezesa Carlsberg Polska oraz prezesa Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie.

Według informacji przez Musiała wartość segmentu piw bezalkoholowych przekroczyła już miliard złotych i stanowi 5,7 procent udziału w rynku. Dla porównania, rok wcześniej udział ten był mniejszy o jeden punkt procentowy.

Reklama

Prezes Carlsberg Polska zauważył też, że od kilku lat kurczy się segment piw mocnych i nic nie wskazuje na to, by w najbliższym czasie trend ten się odwrócił.

Więcej informacji:
https://www.portalspozywczy.pl/alkohole-uzywki/wiadomosci/prezes-browarow-polskich-piwa-bezalkoholowe-gora-w-pandemii-ale-to-jeden-z-trendow,197990.html

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama