fot. Browar Brodacz/Facebook

66 667 akcji o łącznej wartości nieco ponad 4 milionów złotych wypuścił Browar Brodacz w ramach rozpoczętej właśnie “Akcji Broda”. Aby stać się akcjonariuszem firmy wystarczy 60 zł, bo na tyle wyceniono jedną akcję.

Zebrane w ten sposób pieniądze mają pozwolić Brodaczowi na podwojenie w ciągu dwóch lat obecnej produkcji, rozwinięcie dystrybucji i otwarcie sieci pubów firmowych. W dalszej perspektywie planowana jest budowa stacjonarnego browaru w Gdańsku, który docelowo ma kosztować około 12 milionów złotych.

Akcja prowadzona jest we współpracy z serwisem beesfund. Wszelkie informacje dostępne są na stronie: http://www.akcjabroda.pl

Warto również obejrzeć film promocyjny:

Akcja Broda to trzecia tego typu inicjatywa crowdfundingowa, która wystartowała w ostatnim czasie – wcześniej podobną zbiórkę rozpoczął Browar Jastrzębie, a także Doctor Brew