W marcu na moim blogu zanotowałem niewiele ponad 19 tysięcy odsłon. To rekordowy wynik w historii Chmielnika Jakubowego. Od poprzedniego rekordu, pobitego w styczniu tego roku, wynik ten jest lepszy o prawie 4 tysiące wyświetleń.

Co ciekawe został on osiągnięty przy nie najwyższej liczbie sesji, ale też i użytkowników – te dwa wskaźniki już wcześniej notowałem lepsze.

Reklama

Największym zainteresowaniem w marcu cieszył się tekst, w którym przytoczyłem kontrowersyjne oświadczenie Browaru Rockmill – wyświetlono go ponad 1000 razy. Niewiele mniejszy pod tym względem wynik zrobił news o debiucie Browaru Maltgarden i „powrocie” Andrzeja Milera.

Ciekawie prezentują się też wyniki za pierwszy kwartał 2019 r. W porównaniu z ostatnimi trzema miesiącami roku poprzedniego w zasadzie wszystkie najważniejsze wskaźniki uległy poprawie i to pomimo tego, że luty nie należy do najdłuższych miesięcy ;). Ba, jeśli chodzi o liczbę odsłon wzrost jest naprawdę duży, z czego się naprawdę cieszę :). Dzięki wielki za to, że jesteście!

Na marginesie przypomnę, że w zakładce Statystyki regularnie publikuję comiesięczne zrzuty ekranu z Google Analytics :). A jeszcze dziś postaram się opublikować głosowanie na Nowość Marca.

Reklama