Początek stycznia to dobry moment na podsumowanie minionego 2019 r. na moim portalu. A jest co podsumowywać, bo w ciągu ostatnich 12 miesięcy opublikowałem aż 557 tekstów i odnotowałem zawrotną liczbę ponad 186 tysięcy wyświetleń (wg Google Analytics).

To o ponad 40 tysięcy wyświetleń niż przed rokiem, co dało przyrost na poziomie 28%. W 2019 r. odwiedziło mój portal 70 tysięcy unikalnych użytkowników, tj. o trochę ponad 18 tysięcy więcej niż w roku poprzednim.

Reklama

Gwoli ścisłości dokładne podstawowe statystyki za rok 2019 prezentują się następująco:

Najczęściej wyświetlanymi artykułami były:

  1. Bycza żółć – kto ją dodaje do piwa? – 4391 wyświetleń
  2. Wymrażany Komes Barley Wine Martell BA na 130-lecie Fortuny -3467 wyświetleń
  3. Andrzej Miler powraca i zakłada Browar Maltgarden – 2294 wyświetleń

Mój fanpejdż na Facebooku lubi 1414 osób, a obserwuje łącznie 1553 użytkowników. Na Instagramie mam 1380 obserwujących, natomiast na Twitterze followuje mnie 333 osoby.

Serdecznie dziękuję wszystkim tym, którzy minionym roku nawiązali ze mną współpracę – czy to barterową, czy też komercyjną. A było tego naprawdę sporo. Szczególne podziękowania kieruję do sklepu Chmiel – Świat Piwa ze Szczecina, z którym współpracuję niemal od samego początku Chmielnika Jakubowego.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś – zachęcam do polubienia naszego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku

Reklama