fot. brokreacja.beesfund.com/

Browar Brokreacja przedłuża emisję swoich akcji w ramach akcji crowdfundingowej. Do dziś udało mu się zebrać niecałe 470 tys. złotych, czyli trochę ponad 10% zakładanego celu.

Celem zbiórki jest zebranie 4,2 mln złotych. Jak dotąd na kupno akcji zdecydowało się 390 akcjonariuszy.

Sprzedaż akcji potrwa do 15 sierpnia. Więcej na temat całego projektu dowiecie się z jednego z moich poprzednich wpisów.

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś – zachęcam do polubienia mojego profilu na Facebooku:

  Polub Chmielnik Jakubowy na Facebooku


Przypominam, że na moim blogu trwa głosowanie na Nowość Miesiąca. W specjalnie przygotowanym formularzu można wybrać trzy najciekawsze piwa, które pojawiły się w minionym miesiącu.

Link do ankiety:
https://www.chmielnik-jakubowy.pl/wybieramy-nowosc-czerwca/